<font face="Arial, Verdana" size="2">Ok, I see that function was never implemented and since noone has 3 extruders no one noticed:-) To fix it search in ui.cpp for</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> case UI_ACTION_EXTRUDER1_TEMP:</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">#if NUM_EXTRUDER>1</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> {</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> int tmp = (int)extruder[1].tempControl.targetTemperatureC;</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> if(tmp < UI_SET_MIN_EXTRUDER_TEMP) tmp = 0;</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> tmp += increment;</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> if(tmp == 1) tmp = UI_SET_MIN_EXTRUDER_TEMP;</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> if(tmp < UI_SET_MIN_EXTRUDER_TEMP) tmp = 0;</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> else if(tmp > UI_SET_MAX_EXTRUDER_TEMP) tmp = UI_SET_MAX_EXTRUDER_TEMP;</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> Extruder::setTemperatureForExtruder(tmp,1);</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> }</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">#endif</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> break;</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">and then add the following code.</font>
</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> case UI_ACTION_EXTRUDER2_TEMP:</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">#if NUM_EXTRUDER>2</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> {</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> int tmp = (int)extruder[2].tempControl.targetTemperatureC;</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> tmp += increment;</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> if(tmp == 1) tmp = UI_SET_MIN_EXTRUDER_TEMP;</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> else if(tmp > UI_SET_MAX_EXTRUDER_TEMP) tmp = UI_SET_MAX_EXTRUDER_TEMP;</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> Extruder::setTemperatureForExtruder(tmp,1);</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> }</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">#endif</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2"> break;</font>
</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">I hope it works. Will be part of the next 092 update.</font>